Oglašavanje smještaja i „online“ prisutnost


Jesen je. Ono razdoblje u godini kad se sumira učinjeno u sezoni, kad dobivamo uvid u jasne rezultate sezone. S druge strane doba je godine kad svi iznajmljivači imaju dovoljno vremena da se pripreme za iduću sezonu. Pod tim izrazom većina podrazumijeva neophodne građevinske radove, uređenje prostora i slično. Dakako da je to važan segment u poslovanju, ali svjedoci smo da vlasnici mnogih novih apartmana, bez obzira na luksuz kojim raspolažu, ipak nisu dosegnuli željenu popunjenost.


Razumljivo je da nije dovoljno samo srediti prostor i čekati da vas gost pronađe. Nego što?


POTREBNO JE DA ŠTO U VEĆOJ MJERI BUDETE PRISUTNI NA INTERNETU!


Ok, danas su mnogi shvatili značaj društvenih mreža pa su kreirali profile na istima. Ali pri tome treba biti jako pažljiv. Potrebno je redovito stavljati objave, zatim vaše fotografije trebaju biti što kvalitetnije a interakcija sa publikom profesionalna i pravovremena.

Također sveobuhvatna primjena Facebooka i drugih društvenih mreža dovela je do toga da mnogi zanemaruju važnost vlastite web stranice pa je većina niti nema. To je po nama greška! Naime, gost odlaskom na vašu web stranicu dobiva dojam da se radi o ozbiljnom i pouzdanom iznajmljivaču koju je uložio određena sredstva da bi se na kvalitetan način prezentirao. Uz to na web stranici, naravno uz uvjet da je odrađena uz neku dozu stručnosti, imate široke mogućnosti (od postavljanja visokokvalitetnih fotografija do nekih naprednijih rješenja poput implementacije „virtualne šetnje“).




U današnje vrijeme postaje neophodno predstavljanje vaših smještajnih kapaciteta putem web stranice, mnoga istraživanja pokazuju da na taj način gost stječe veće povjerenje u vas i osjeća se puno komotnije pri kontaktiranju i rezerviranju smještaja. Također je korisno da što opširnije navedete kojim sve sadržajima raspolaže mjesto gdje se vaš objekt nalazi, koje bi sve turističke atrakcije u blizini gosti trebali posjetiti i slično. Sve nabrojano su osnovne prednosti koje web stranica pruža, a dakako ima ih još. S druge strane, primjerice Facebook je u tome dosta nepregledan i potrebno je da gost posveti neko vrijeme da bi se uvjerio o čemu se radi a uz to, na facebooku se teško izboriti za vidljivost (razlog je dakako velik broj konkurentskih profila i ne baš jednostavan način pretrage). Stoga postojanje i web stranice (pored društvenih mreža) vam neće bit na odmet, dapače, zadobiti ćete bolju repautaciju kod gostiju, bolju vidljivost na globalnoj mreži i u konačnosti bolju popunjenost!

Pored toga korisno je da unesete vaš objekt na što veći broj "sajtova". Time će vaša pozicionarost na google tražilici biti puno bolja i lakše ćete doprijeti do potencijalnih gostiju.

U međuvremenu, razmotrite i naš koncept pomoći svim vrstama hrvatskih poduzetnika, u što nesumnjivo ulaze i iznajmljivači. Stoga pozivamo sve vlasnike smještajnih kapaciteta diljem Lijepe naše da se priključe i unesu oglas.  Priključenje je besplatno za sve. Registracija ja jako jednostavna (za svaki slučaj tu je korisnička podrška 0-24 h.)

Unesite vaš smještajni objekt na CROALU i prezentirajte se ciljanoj publici. 


CROALA - Croatian worldwide business platform

Unesite vaš oglas i postanite #croalapartner

RASTIMO ZAJEDNO!

KOCKICE PROJEKT j.d.o.o. - www.croala.hr

info@croala.hr


Ne propustite priliku da budete dijelom jedinstvene hrvatske poduzetničke zajednice. Priključite se još danas besplatno.



Želim se priključiti

Sve do sada niste imali internet platformu koja okuplja i povezuje one Hrvate u svijetu koji na bilo kakav način spadaju u rubriku poduzetnika. Pretočite to u svoju korist i priključite nam se još danas, i to besplatno.